Умови доступності для навчання осіб з ООП
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
З метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття загальної середньої освіти з урахуванням особливостей розвитку та потреб дитини, відповідно до заяв батьків, висновків ІРЦ, нормативно-правових актів, що регулюють питання інклюзивного навчання , в Зеленогірському ліцеї, станом на 01.09.2023р. відкрито 4 класи з інклюзивною формою навчання.
Утворено команди психолого-педагогічного супроводу та налагоджено взаємодію з батьками учнів. З дітьми працюють досвідчені вчителі, асистенти вчителя, практичний психолог, логопед-дефектолог.
Заклад співпрацює з Інклюзивно-ресурсним центром.
В ліцеї створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
- заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;
- у наявності пандус;
- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
- виконано поточний ремонт класних кімнат;
- обладнана інклюзивно-ресурсна кімната.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:
- стіни світлих тонів;
- меблі, парти – кольору натурального дерева;
- стелі, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.
У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог, логопед).