A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зеленогірський ліцей
Зеленогірської селищної ради
«Школа людяності, доброти та успіху»

Учнівське самоврядування

          Серед безлічі дитячих занять у школі важливе місце займає учнівське  самоврядування.  «Перетворити процес виховання на радість» – таке завдання поставив перед собою учнівський  парламент, який є органом учнівського самоврядування у нашій школі. До його складу входять учні 8 -11 класів.

Самоврядування це:

  • метод організації дитячого колективу, який забезпечує формування відносин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості;
  • наслідок педагогічного управління дітьми з боку дорослих;
  • принцип організації життя дитячого колективу;
  • діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку та спрямована на вдосконалення колективу і кожної особистості зокрема.

Важливі умови плідної діяльності учнівського самоврядування :

1.    Розуміння учнями й активом завдань, змісту і суті самоврядування;

2.    Вміння не лише бачити мету своєї діяльності, а й формувати її, визначати шляхи її реалізації;

3.    Вміння самостійно планувати, організовувати роботу,  координувати зусилля     різних ланок самоврядування, постійно здійснювати самоконтроль;

4.    Вміння прогнозувати, регулювати, аналізувати свою діяльність, об'єктивно її оцінювати;

5.    Постійні пошуки ефективних форм і методів діяльності органів самоврядування, творче використання в цій справі досвіду інших шкіл.

                                                                                                 

Учнівське самоврядування –   демократизований спосіб життєдіяльності  учня

      Розвиток учнівського самоврядування, участь у якому дає можливість учню вчитись бути організатором і виконавцем, глибше  проникатись відповідальністю за стан шкільних справ і за особистий вклад в них, приймати   на себе відповідальність за справу колективу,  сприяє його   громадянському становленню, духовному зростанню, розвитку лідерських, організаторських, творчих здібностей у суспільній роботі, ініціативи.

      Персональна відповідальність за доручення, їх соціальна цінність  сприяють формуванню особистості, яка вміє робити вибір і приймати рішення, що можуть впливати на його життя, на життя інших людей.

      Засідання учнівської ради відбуваються 2 рази у місяць. Під час таких засідань учні планують дитяче дозвілля, навчаються самостійно мислити, аналізувати, приймати рішення, думати не лише про себе, а й про тих, хто поряд, поважати їх та їхні права. У школярів виховується почуття патріотизму, відповідальності, громадянської свідомості та активності.

      Діяльність учнівського самоврядування здійснюється за чітко складеними планами: засідань учнівської ради та кожного центру.

Шляхи підвищення активності й ролі учнівського самоврядування:

  1. Надання учням більшої самостійності в організації колективної діяльності.
  2. Активне їх залучення до всіх сфер життя учнівського колективу.
  3. Поєднання самодіяльності дітей з керівництвом дорослих.
  4. Збагачення життєвих цілей і внутрішнього духовного світу кожного члена колективу через привабливість соціально-колективних ініціатив.
  5. Повага педагогів до самостійний думок та рішень учнівського самоврядування, його органів.
  6. Відкриття справжніх лідерів, залучення їх до активної громадської діяльності. Реалізація в перспективі принципу: жодного підлеглого – усі відповідальні.
  7. Кваліфікована, тактовна педагогічна допомога учнівському активу, навчання їх мистецтв управління.
  8. Розширення рамок гласності учнівського самоврядування, відкритий характер роботи всіх органів самоврядування.

                                  

                          Наш Учнівський парламент складається:

Президент ліцею

Хабічева Анна

«Прес-медіа» центр

Завдання центру:

  • інформувати учнів про роботу учнівської ради;
  • висвітлювати роботу ради у засобах масової інформації;
  • збирати на засідання учнівську раду чи голів секторів;
  • підготовка рекламних оголощень “Екран учнівської самореалізації”;
  • випуск стінгазет, інформаційних бюлетенів, плакатів, стіннівок; 
  • художньо-естетичне оформлення школи, класів, залів тощо.                                                                                                    Центр дисципліни і порядку  
  •                                          

    Завдання центру дисципліни та порядку:

    – організація психологічної допомоги учням, що її потребують;

    – контроль за виконанням Правил внутрішнього розпорядку в школі;

    – захищає права та свободи учнів;

    – забезпечує порядок в школі, організацію чергування в школі, в класах.

    – виховує в учнях бережливе ставлення до збереження шкільного майна;

    – призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;

    – участь у роботі ради профілактики правопорушень.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Центр культури та дозвілля   

                                  Завдання центру культури та дозвілля:

  • вивчати побажання учнів щодо культурного і змістовного дозвілля;
  • допомагати у проведенні заходів, спрямованих на підвищення культури та якості знань учнів (інтелектуальні ігри, тематичні тижні);
  • керувати проведенням культурно-масових заходів, шкільних вечорів.                                                        

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень