A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Зеленогірський ліцей
Зеленогірської селищної ради
«Школа людяності, доброти та успіху»

Учнівське самоврядування

Фото без опису

Фото без опису

          Серед безлічі дитячих занять у школі важливе місце займає учнівське  самоврядування.  «Перетворити процес виховання на радість» – таке завдання поставив перед собою учнівський  парламент, який є органом учнівського самоврядування у нашій школі. До його складу входять учні 8 -11 класів.

Самоврядування це:

  • метод організації дитячого колективу, який забезпечує формування відносин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості;
  • наслідок педагогічного управління дітьми з боку дорослих;
  • принцип організації життя дитячого колективу;
  • діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку та спрямована на вдосконалення колективу і кожної особистості зокрема.

Важливі умови плідної діяльності учнівського самоврядування :

1.    Розуміння учнями й активом завдань, змісту і суті самоврядування;

2.    Вміння не лише бачити мету своєї діяльності, а й формувати її, визначати шляхи її реалізації;

3.    Вміння самостійно планувати, організовувати роботу,  координувати зусилля     різних ланок самоврядування, постійно здійснювати самоконтроль;

4.    Вміння прогнозувати, регулювати, аналізувати свою діяльність, об'єктивно її оцінювати;

5.    Постійні пошуки ефективних форм і методів діяльності органів самоврядування, творче використання в цій справі досвіду інших шкіл.

                                                                                                 Фото без опису

Учнівське самоврядування –   демократизований спосіб життєдіяльності  учня

      Розвиток учнівського самоврядування, участь у якому дає можливість учню вчитись бути організатором і виконавцем, глибше  проникатись відповідальністю за стан шкільних справ і за особистий вклад в них, приймати   на себе відповідальність за справу колективу,  сприяє його   громадянському становленню, духовному зростанню, розвитку лідерських, організаторських, творчих здібностей у суспільній роботі, ініціативи.

      Персональна відповідальність за доручення, їх соціальна цінність  сприяють формуванню особистості, яка вміє робити вибір і приймати рішення, що можуть впливати на його життя, на життя інших людей.

      Засідання учнівської ради відбуваються 2 рази у місяць. Під час таких засідань учні планують дитяче дозвілля, навчаються самостійно мислити, аналізувати, приймати рішення, думати не лише про себе, а й про тих, хто поряд, поважати їх та їхні права. У школярів виховується почуття патріотизму, відповідальності, громадянської свідомості та активності.

      Діяльність учнівського самоврядування здійснюється за чітко складеними планами: засідань учнівської ради та кожного центру.Фото без опису

Шляхи підвищення активності й ролі учнівського самоврядування:

  1. Надання учням більшої самостійності в організації колективної діяльності.
  2. Активне їх залучення до всіх сфер життя учнівського колективу.
  3. Поєднання самодіяльності дітей з керівництвом дорослих.
  4. Збагачення життєвих цілей і внутрішнього духовного світу кожного члена колективу через привабливість соціально-колективних ініціатив.
  5. Повага педагогів до самостійний думок та рішень учнівського самоврядування, його органів.
  6. Відкриття справжніх лідерів, залучення їх до активної громадської діяльності. Реалізація в перспективі принципу: жодного підлеглого – усі відповідальні.
  7. Кваліфікована, тактовна педагогічна допомога учнівському активу, навчання їх мистецтв управління.
  8. Розширення рамок гласності учнівського самоврядування, відкритий характер роботи всіх органів самоврядування.

                                 Фото без опису 

                          Наш Учнівський парламент складається:

Фото без опису

Президент ліцею

Хабічева Анна

«Прес-медіа» центрФото без опису

Завдання центру:

  • інформувати учнів про роботу учнівської ради;
  • висвітлювати роботу ради у засобах масової інформації;
  • збирати на засідання учнівську раду чи голів секторів;
  • підготовка рекламних оголощень “Екран учнівської самореалізації”;
  • випуск стінгазет, інформаційних бюлетенів, плакатів, стіннівок; 
  • художньо-естетичне оформлення школи, класів, залів тощо.                                                                                                    Центр дисципліни і порядку  
  •                                         Фото без опису 

    Завдання центру дисципліни та порядку:

    – організація психологічної допомоги учням, що її потребують;

    – контроль за виконанням Правил внутрішнього розпорядку в школі;

    – захищає права та свободи учнів;

    – забезпечує порядок в школі, організацію чергування в школі, в класах.

    – виховує в учнях бережливе ставлення до збереження шкільного майна;

    – призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;

    – участь у роботі ради профілактики правопорушень.                                                                                                                                                                                                                                                       Фото без опису                                                                    Центр культури та дозвілля   

                                  Завдання центру культури та дозвілля:

  • вивчати побажання учнів щодо культурного і змістовного дозвілля;
  • допомагати у проведенні заходів, спрямованих на підвищення культури та якості знань учнів (інтелектуальні ігри, тематичні тижні);
  • керувати проведенням культурно-масових заходів, шкільних вечорів.                                                        

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень